MADRIDISTA.GE

Real Madrid News

"რეალი" კასილასის თაობაზე პრესკონფერენციის გამართვას გეგმავს

კატეგორია: სიახლეები თარიღი: 8-07-2015, 12:28
"რეალი" კასილასის თაობაზე პრესკონფერენციის გამართვას გეგმავს

დღეს, ესპანეთის დედაქალაქში "რეალისა" და "პორტუს" წარმომადგენლებს შორის იკერ კასილასის ტრანსფერის თაობაზე ფინალური მოლაპარაკებები გაიმართა...

შესაძლოა, ესპანელი კიპერის პორტუგალიურ კლუბში გადაბარგება დღესვე დადასტურდეს.

ასევე, ვრცელდება ინფორმაცია, რომ მადრიდის "რეალი" იკერის თაობაზე პრესკონფერენციის გამართვას გეგმავს.
real4ever 8 ივლისი 2015 12:30

recourse legenda gvtovebs dzaan samwuxaroa sad
fantast-isco 8 ივლისი 2015 12:38

karocheeeeeeee raaaaaaaaaaaa recourse
M5..... 8 ივლისი 2015 12:39

magari kiperi iyo faqtia, zoffi arminaxavs,arc iashinis tamashi magram bednieri var kanis,kasilalis da buffonis tamashi rom maqvs nanaxi liveshi.
MaDRiD 8 ივლისი 2015 12:41

იერო,გუტი,რაული ახლა იკერიც,როგორ მეშინოდა ამის. სხვა კლუბის მაისურში ვერ წარმომიდგენია კასო.
besoia 8 ივლისი 2015 12:44

ar gaushvat legenda roca formashia xo mogwont yvelaze debili prezidenti reals yavs
ციტატა: real4ever
recourse legenda gvtovebs dzaan samwuxaroa sad
GOCHA7 8 ივლისი 2015 12:59

ბიჭო პერეს გამოიღვიძე.....
modrich-kroos 8 ივლისი 2015 14:53

ციტატა: GOCHA7
ბიჭო პერეს გამოიღვიძე.....

shenc aqxar :D
Baghi 8 ივლისი 2015 15:27

ტრადიცია სახელად "ლეგენდების დაუფასებლობა" გრძელდება
Andro=madridi 8 ივლისი 2015 16:59

რეალს ლეგენდა ტოვებს ხალხო ძაან ცუდია.არ შეიძება ასე თუ არცერთ მადრიდისტას არ მოსწნს ეს პერესი მაშინ გადააყენონრა კაცი ხელიდან გვეცლება. ჯანდა.
skysport 8 ივლისი 2015 17:56

eeex kaso kasooo. imravlet madridistebo ase ar jobiaaa
Toni_Kroos_8 8 ივლისი 2015 18:49

magrad mwyins magram rasvizamt... gundi ar unda daberdes.. xolo tviton fexburtels zamenaze jdoma arunda.. amitom unda sheveguot. smile

"პორტუს" ხელმძღვანელობა და ქომაგები კასილასის შეძენას ეწინააღმდეგებიან

"პორტუს" ხელმძღვანელობა და ქომაგთა დიდი ნაწილი იკერ კასილასის ტრანსფერს ეწინააღმდეგება......

კასილასის აგენტმა ყველაფერი დაადასტურა

იკერ კასილასის აგენტმა დაადასტურა, რომ მადრიდის "რეალსა" და "პორტუს" შორის ესპანელი კიპერის ტრანსფერის თაობაზე მოლაპარაკებები მიმდინარეობს......

"პორტუმ" "რეალს" კასილასის თაობაზე ოფიციალურად მიმართა

ესპანური ტელეარხი TVE–ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, იკერ კასილასი მომდევნო სეზონს "პორტუს" რიგებში დაიწყებს......

"ემიუ" დე ხეას სანაცვლოდ 35 მლნ. ევროს ითხოვს

გუშინ, მადრიდის "რეალსა" და "ემიუს" შორის დავიდ დე ხეას ტრანსფერის თაობაზე მოლაპარაკებები კვლავ გაიმართა......

×

ინფორმაცია

ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


? - ?

15.04.2019 23:00


2 - 1

06.04.2019 18:15
  გუნდი გატ გაშ
1 ბარსელონა 31 81 31 73
2 ატლეტიკო 31 45 21 62
3 რეალი 31 54 37 60
4 ხეტაფე 31 38 27 50
5 სევილია 31 51 37 49
6 ალავესი 31 32 38 45




Powered by MADRIDISTA.GE - Real Madrid News. We Are MADRIDISTAs - We Are #1. 2010-2018.