გონსალო იგუაინი მატჩის შემდეგ

გონსალო იგუაინი მატჩის შემდეგ
გონსალო იგუაინმა "სელტასთან" (4:0) მოგებული მატჩი შეაფასა...
ავტორი - CR7

თქვენ შემოხვედით როგორც დაურეგისტრირებელი მომხარებელი. გთხოვთ დარეგისტრირდეთ ან გაიაროთ ავტორიზაცია.
ავტორი: madrideli-gogo, თარიღი: 10-01-2013 16:11, კომენტარი: 770, სიახლე: 0  
User
Chemi pipita<3


--------------------

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 16:14, კომენტარი: 2602, სიახლე: 0  
Friend
შემოვ?და და საგოლე პას?ც გაუკეთა რონალდოს!

ავტორი: Bischof, თარიღი: 10-01-2013 16:17, კომენტარი: 160, სიახლე: 0  
User
მაგარ? კაც?ა ჰ?გუ


--------------------

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 16:22, კომენტარი: 2602, სიახლე: 0  
Friend
ც?ტატა: meroooo
აბა ჩემს ?მედად მტერ? ?ყოს ეგ უნდა დაგემატებ?ნა შე ძალ?თ ფორვარდო, რაც რეალშ? მოვ?და რეგრეს? აქ, სუ ქვევ?თ და ქვევ?თ

რეალშ? რო მოვ?და ამაზე დ?დ? პროგრეს? ვ?ს ქონდა? facepalm

რა რეგრეს? რ?ს რეგრეს?? ამას ჩავარდნა ბენზემას რონალდოს და ამ სასტავ?ს მოსვლ?ს მერე დაეწყო

მაზ?ლაა მარა ბევრ? კარგ? რამ აქვს გაკეთებულ? რეალ?სთვ?ს და თუ რომელ?მე თავდასმელ? გაშვება ?ნქბეა საჭ?რო ჯობ?ა ბენზემა წავ?დეს!

ავტორი: RMA ronaldo, თარიღი: 10-01-2013 16:29, კომენტარი: 463, სიახლე: 0  
User
კა? კაც? ხარ ?გ? ეგრე გააგრძელე თამაშ?

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 16:50, კომენტარი: 2602, სიახლე: 0  
Friend
ც?ტატა: meroooo
მერე ბოლო ლამ?ს 4 წელ? ფორვარდ? რო სუ ქვევ?თ მ?ექანება მაგ?ს დატოვება ჯობ?ა ბენზემას დატოვებას, პერეს? ბენზემას არ გაუშვებს, ასე რო ფალკაო ბენზემა ?ქნება

ჯ?გარო ფალკაოს მოყვანა უნდა ჯერ :))

ც?ტატა: meroooo
მერე ბოლო ლამ?ს 4 წელ? ფორვარდ? რო სუ ქვევ?თ მ?ექანება მაგ?ს დატოვება ჯობ?ა ბენზემას დატოვებას, პერეს? ბენზემას არ გაუშვებს, ასე რო ფალკაო ბენზემა ?ქნება

და რა კააგეთა ამ დრო?ს მა?ნძ?ლზე ბენზემამ რაც რეალშ?ა ?გუა?ნზე მეტ??

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 17:43, კომენტარი: 2602, სიახლე: 0  
Friend
ც?ტატა: I Am Madridista
ო მაგარმ ფაქტ? ფაქტად რჩება ბენზემა ?გუს ჯობ?ა. ?სე ჯობ?ა არცერთ? არ წავ?დეს. სამ? ფორვარდ? არაა ძაან ბევრ? გუნდშ?. და მორატა არენდ?თ გაუშვან სადმე.

რ?თ? ჯობ?ა?

რა აქვს მეტ? გაკეთებულ?? სამ? თავდასხმელ? ბევრ?აა მ?თუმეტეს რო რეალ? ერთ? თავდასხმელ?თ თამაშობს!

და მორატა დატოვონ ჯობ?ა!

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 18:01, კომენტარი: 2602, სიახლე: 0  
Friend
ც?ტატა: I Am Madridista
მეტ? არ აქვს გაკეთებულ? მაგრამ მთლ?ანობაშ? ბენზემა ჯობ?ა. უფრო ტექნ?კურ?ა და გუნდს უფრო ეხმარება შეტევებშ?. ბარსასთან ეგ რომ მდგარ?ყო ?მდენს არ ააც?ლებდა რამდენ?ც ?გუმ ააც?ლა. მორატა ჯობ?ა არენდ?თ გაუშვან სადმე წეს?ერ გუნდშ? და უფრო მეტ? გამოცდ?ლება მ??ღოს.

ხო ეგ შენ? მოსაზრებაა მარა არავ?ნ ?ც? ეგ რო ყოფ?ლ?ყო შე?ძლება არც ქონოდა ეგეთ? მომენტებ?, რაც არ უნდა ?ყოs ?გუა?ნმა ბენზემაზე კარგად ?ც?ს პოზ?ც??ს შერჩევა და მეტ? მომენტ?ც ექმნება!

გუშ?ნაც მთელ? თამაშ? ?დგა ბენზემა და მომენტ? არ შეექმნა

ინფორმაცია
ჯგუფ Guest-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
შემოგვიერთდი
გამოკითხვა
რეკლამა


მთვლელები
სიახლეები
მულტიმედია
ბლოგი