გონსალო იგუაინი მატჩის შემდეგ

გონსალო იგუაინი მატჩის შემდეგ
გონსალო იგუაინმა "სელტასთან" (4:0) მოგებული მატჩი შეაფასა...

"როცა ანგარიში 2:0 იყო, ფეხბურთელი გაგვიძევეს, მაგრამ კიდევ ორი გოლის გატანა მოვახერხეთ და დაპირისპირების ბედი გადავწყვიტეთ. კრიშტიანუს ძალიან კარგი ფორმა ყველა ჩვენთაგანისთვის სასიხარულოა. უფლის ნებით, ის შემდეგშიც გააგრძელებს ასე თამაშს".

"მე კარგ ფორმაში ვარ. ნელ–ნელა სათამაშო დროს ვიღებ. რთული თვეები გველოდება. მოახლოვებული მატჩისთვის უნდა მოვემზადოთ".



ინფორმაციის წყარო: Realmadrid.com
ავტორი - Faqo Oo

თქვენ შემოხვედით როგორც დაურეგისტრირებელი მომხარებელი. გთხოვთ დარეგისტრირდეთ ან გაიაროთ ავტორიზაცია.
ავტორი: madrideli-gogo, თარიღი: 10-01-2013 16:11, კომენტარი: 748, სიახლე: 0  
User
Chemi pipita<3


--------------------

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 16:14, კომენტარი: 2581, სიახლე: 0  
Friend
შემოვიდა და საგოლე პასიც გაუკეთა რონალდოს!


--------------------

ავტორი: Bischof, თარიღი: 10-01-2013 16:17, კომენტარი: 160, სიახლე: 0  
User
მაგარი კაცია ჰიგუ


--------------------

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 16:22, კომენტარი: 2581, სიახლე: 0  
Friend
ციტატა: meroooo
აბა ჩემს იმედად მტერი იყოს ეგ უნდა დაგემატებინა შე ძალით ფორვარდო, რაც რეალში მოვიდა რეგრესი აქ, სუ ქვევით და ქვევით

რეალში რო მოვიდა ამაზე დიდი პროგრესი ვის ქონდა? facepalm

რა რეგრესი რის რეგრესი? ამას ჩავარდნა ბენზემას რონალდოს და ამ სასტავის მოსვლის მერე დაეწყო

მაზილაა მარა ბევრი კარგი რამ აქვს გაკეთებული რეალისთვის და თუ რომელიმე თავდასმელი გაშვება ინქბეა საჭირო ჯობია ბენზემა წავიდეს!


--------------------

ავტორი: RMA ronaldo, თარიღი: 10-01-2013 16:29, კომენტარი: 463, სიახლე: 0  
User
კაი კაცი ხარ იგი ეგრე გააგრძელე თამაში

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 16:50, კომენტარი: 2581, სიახლე: 0  
Friend
ციტატა: meroooo
მერე ბოლო ლამის 4 წელი ფორვარდი რო სუ ქვევით მიექანება მაგის დატოვება ჯობია ბენზემას დატოვებას, პერესი ბენზემას არ გაუშვებს, ასე რო ფალკაო ბენზემა იქნება

ჯიგარო ფალკაოს მოყვანა უნდა ჯერ :))

ციტატა: meroooo
მერე ბოლო ლამის 4 წელი ფორვარდი რო სუ ქვევით მიექანება მაგის დატოვება ჯობია ბენზემას დატოვებას, პერესი ბენზემას არ გაუშვებს, ასე რო ფალკაო ბენზემა იქნება

და რა კააგეთა ამ დროის მაინძილზე ბენზემამ რაც რეალშია იგუაინზე მეტი?


--------------------

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 17:43, კომენტარი: 2581, სიახლე: 0  
Friend
ციტატა: I Am Madridista
ო მაგარმ ფაქტი ფაქტად რჩება ბენზემა იგუს ჯობია. ისე ჯობია არცერთი არ წავიდეს. სამი ფორვარდი არაა ძაან ბევრი გუნდში. და მორატა არენდით გაუშვან სადმე.

რითი ჯობია?

რა აქვს მეტი გაკეთებული? სამი თავდასხმელი ბევრიაა მითუმეტეს რო რეალი ერთი თავდასხმელით თამაშობს!

და მორატა დატოვონ ჯობია!


--------------------

ავტორი: real-dade, თარიღი: 10-01-2013 18:01, კომენტარი: 2581, სიახლე: 0  
Friend
ციტატა: I Am Madridista
მეტი არ აქვს გაკეთებული მაგრამ მთლიანობაში ბენზემა ჯობია. უფრო ტექნიკურია და გუნდს უფრო ეხმარება შეტევებში. ბარსასთან ეგ რომ მდგარიყო იმდენს არ ააცილებდა რამდენიც იგუმ ააცილა. მორატა ჯობია არენდით გაუშვან სადმე წესიერ გუნდში და უფრო მეტი გამოცდილება მიიღოს.

ხო ეგ შენი მოსაზრებაა მარა არავინ იცი ეგ რო ყოფილიყო შეიძლება არც ქონოდა ეგეთი მომენტები, რაც არ უნდა იყოs იგუაინმა ბენზემაზე კარგად იცის პოზიციის შერჩევა და მეტი მომენტიც ექმნება!

გუშინაც მთელი თამაში იდგა ბენზემა და მომენტი არ შეექმნა


--------------------

ინფორმაცია
ჯგუფ Guest-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
შემოგვიერთდი
გამოკითხვა
რეკლამა


მთვლელები
სიახლეები
მულტიმედია
ბლოგი