MADRIDISTA.GE

Real Madrid News

"უეფას" რეიტინგს კვლავ "რეალი" ლიდერობს

კატეგორია: სიახლეები თარიღი: 8-06-2015, 17:43
"უეფას" რეიტინგს კვლავ "რეალი" ლიდერობს

მადრიდის "რეალი" კვლავ ევროპის საუკეთესო კლუბია...

მიუხედავად იმისა, რომ კატალონიის "ბარსელონამ" ჩემპიონთა ლიგა მოიგო, "უეფას" მიერ შედგენილ ევროპის საუკეთესო კლუბთა რეიტინგს კვლავ მადრიდის "რეალი" ლიდერობს. რეიტინგში გათვალისწინებულია ბოლო 5 სეზონის სტატისტიკა.

1. "რეალი" – 171 999 ქულა
2. "ბარსელონა" – 164.999
3. "ბაიერნი" – 154.883
4. "ჩელსი" – 142.078
5. "ატლეტიკო" – 120 999
M5..... 8 ივნისი 2015 18:11

ra lgokiT ver vxdebi?
M5..... 8 ივნისი 2015 21:44

aige bolo 5 sezoni da ra gaaaketa realma iseti rac barselnam ver shedzlo, ver shedzlo kiara bolo 5 sezonshi realze meti tituli moigo . me barselonas gulshematkivari ar gegono ubralod es simartlea da ver vxdebi logikas ratoma reali 1 adgilze.
მართალი 8 ივნისი 2015 23:01

ზუსტად ბოლო 5 წლის გათვალისწინებით რომ არის მაგიტომ ვერ ვხვდები რატომაა რეალი პირველზე :D რა ქნა ამ 5 წელში 1 ლა ლიგა 1 ლიგა მოიგო :დ ბარსამ ორი ლიგა და 3 ლა ლიგა :დდდდდ მაგარი ღადაობა სტატისტიკაა :დ
Heat 9 ივნისი 2015 07:22

მარტო ტიტულები არ ითვლება აქ ... გატანილი გოლები , გაშვებული და კიდე ბევრი რაღაც. თორე ტიტულების დათვლას რათ უნდა უეფა ;დ
M5..... 9 ივნისი 2015 09:20

ციტატა: Heat
მარტო ტიტულები არ ითვლება აქ ... გატანილი გოლები , გაშვებული და კიდე ბევრი რაღაც. თორე ტიტულების დათვლას რათ უნდა უეფა ;დ

ღადაობ თუ გინდა გოლებშიც შეაჯიბრე,ბოლო წელებია და მითუმეტეს 5 სეზონს თუ აიღებთ სულ ბარსელონას მეკარე ხდებოდა უმეტესად საუკეთესო ესპანეთში იმიტო რო ყველაზე ცოტას უშებდა და ბურთების + მაჩვენებელი სულ ბარსელონას აქვს. გაიტანდა რეალი 100 გოლს მიიღებდა 50 გოლს.. ბარსელონა გაიტანდა 70 გოლს მიიღებდა 10 გოლს და შეადარე ეხა ვისი სტატისტიკა ჯობია. კაი ამაზე დავას აზრი არა აქვს უეჭველი შეიცვლება ეს სტატისტიკა აშკარად ძველია. რეალობა ერთია რასაც რეალი აკეთებს ბოლო 10 წელია 3 მაგდენს აკეტებს ბარსელონა. არმინდა ესე რომ იყოს მაგრამ ეს რეალობაა. თუ ჩემი არ გჯერად სტატისტიკა მოიძიეთ ყველა ასპექტში, ერთი რეალი რაშიც ჯობნის ტრანსფერეფში გადახდილი ფულია wink
M5..... 9 ივნისი 2015 09:47

rogorc vici reitingebi agvistos bolos ideba sabolooo, zustad arvici memgoni esea.

Bild: სტერლინგმა "რეალი" აირჩია

"ლივერპულის" ვარსკვლავი რაჰიმ სტერლინგი სატრანსფერო ბაზარზე ერთ–ერთი ყველაზე სასურველი ფეხბურთელია. მისი გადაბირებით მადრიდის "რეალი", მიუნხენის "ბაიერნი" და ლონდონის "ჩელსი" ინტერესდებიან......

რონალდუ – საუკეთესო ბომბარდირი წამყვანი ლიგების გასვლით მატჩებში

ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ევროპის 5 წამყვან ლიგაში გასვლით მატჩებში 20 გოლი გაიტანა......

ანჩელოტის მომავალი ბურუსითაა მოცული

იტალიელი სპეციალისტის მომავლის თაობაზე კვლავ გაურკვევლობაა......

რედნაპი: "ბეილი კვლავ მსოფლიოს ხუთ საუკეთესო ფეხბურთელს შორისაა"

ლონდონის "ტოტენჰემისა" და "საუთჰემპტონის" ექს–თავკაცმა ჰარი რედნაპმა განაცხადა, რომ გარეთ ბეილი კვლავ მსოფლიოს ხუთ საუკეთესო ფეხბურთელს შორისაა......

×

ინფორმაცია

ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


? - ?

31.03.2019 23:45


2 - 0

16.03.2019 19:15
  გუნდი გატ გაშ
1 ბარსელონა 27 69 26 63
2 ატლეტიკო 28 39 19 56
3 რეალი 28 49 32 54
4 ხეტაფე 27 36 24 45
5 ალავესი 28 31 31 44
6 სევილია 27 46 36 40




Powered by MADRIDISTA.GE - Real Madrid News. We Are MADRIDISTAs - We Are #1. 2010-2018.